BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem

Eventuri BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem

€1.662,54

  • BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem
    • BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem
    • BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem
    • BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem
    • BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem

    Eventuri

    BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem

    €1.662,54

    • Gratis verzending vanaf €850,- *
    • Hoge kwaliteit performance onderdelen
    • Wereldwijde verzending
    • Onderdelen voor meer dan 20 automerken
    • Veilige online betaling en verzending
    • Artikelcode: EVE-GXXB58-CF-INT

    1-3 weken

    Buy now, pay later

    • Gratis verzending Vanaf €850,-

    Dit is een BMW G01 X3 M40i | G02 X4 M40i Eventuri carbon intake luchtinlaatsysteem

    Heeft u vragen over dit product?

    Heeft u vragen over dit product?

    Onze medewerker helpt je graag bij het vinden van het juiste product

    Productomschrijving

    Geschikt voor de G01 X3 M40i en G02 X4 M40i, B58D motorvariant

    De BMW X3 M40i Eventuri-inlaat is ontwikkeld om de turbo een minder beperkende stromingsweg te geven, terwijl de inlaattemperaturen laag blijven.

    In de M40i vormt de nabijheid van het inlaatsysteem tot het uitlaatspruitstuk een uitdaging, waardoor de motorruimte snel opwarmt. Hoge temperaturen brengen de motorprestaties in gevaar, waardoor een oplossing nodig is die minimale inlaatluchttemperaturen (IAT's) garandeert. Onze oplossing bestaat uit een volledig afgesloten inlaatsysteem, ontworpen om warmteopname tegen te gaan en te voorkomen dat de turbo warme lucht aanzuigt.

    Bovendien beschikt onze afgesloten airbox over een hitteschild bekleed met goudreflectie, wat effectief de stralingswarmteoverdracht van het uitlaatspruitstuk minimaliseert. Om het luchtstroomvolume te optimaliseren, hebben we de airbox-grootte gemaximaliseerd en een uitsparing opgenomen om de veerpootbeugel naadloos te kunnen plaatsen.

    Ter vervanging van de standaard geconvoluteerde inlaatbuis, gebruikt ons ontwerp een prepreg koolstofbuis, met een veel groter intern volume met een interne diameter van 109 mm (4,3") die naadloos taps toeloopt om te passen bij de turbo-inlaat, wat zorgt voor een ononderbroken luchtstroompad. Dit ontwerp wordt aangevuld met een op maat gemaakt droogfilter met hoge doorstroming, rigoureus getest op ISO-gecertificeerde filtratieprestaties en met een groter filtratieoppervlak in vergelijking met het standaardfilter.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0